Carnet A2

Jaqueton
AMICUS MG
AMICUS MG
Entrades:15496
Membre des de:dj., 25 març 2010, 03:35
Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
Ubicació:Santa Maria de Palautordera
Contacta:

Re: Carnet A2

Entrada Autor: Jaqueton » dj., 21 jul. 2011, 19:53

Hey!! Pues si no vas ni a Andorra, ni a Ibiza... Puedes venir el domingo, no...?? :D

Imatge
Canadian
AMICUS
AMICUS
Entrades:365
Membre des de:dg., 24 oct. 2010, 17:56
Montura:Triumph America
Ubicació:Torrelles del Llobregat

Re: Carnet A2

Entrada Autor: Canadian » dv., 29 jul. 2011, 12:53

Quina putada... ja no hem deixen fer més el circuit. :x


Avui ha tocat examen. No consegueixo fer-ho bé en fred. El circuit a les probes perfecte (dilluns un 97% de perfectes, dijous menys, un 85% o així). Temps rebaixat a 21 segons. En canvi al examen ni enxegava la moto (abans de començar = tenia la pota posada i no m'adonava!!!). Se m'ha calat al cap de 2 metres... etc. Amb la mateixa moto ens examinavem avui 4. Els companys hauràn flipat amb un tio tan dolent.


Ja durant l'examen surto dels primers. Davant meu un tipus que és comprarà Harley. Toca dos cops a terra. Suspés. Dels 10 que havien passat, només una ha passat el circuit i s'espera a velocitat.


Sortida dolenta. Pero no toco la barra. No, jo no soc tan normal... jo fallo als pals. Al 4-5 pal, el que vaig fallar els dos cops anteriors, m'ha entrat una especie de atac de pànic. L'he superat d'alguna manera.


A fer cua darrera la noia per el tros de velocitat i esperar 30 minuts mentres altra gent feia el circuit. I veure com suspen tothom. La primera mitja hora hem arribat a velocitat 4!! I clar, el efecte de la clara que m'he pres abans del examen ja s'ha passat i estic fet un flan.


I toca la part "fàcil"... (jo fallo en lo fàcil)... velocitat... vaig lent per assegurar... però... sembla que massa lent. Quan acabo, pregunto al examinador el temps i ni hem mira. Tampoc hem contesta. Només un taxot que no veig al paper. Vale, que és el seu últim dia de curro i en lloc d'estar de bon humor estàn cabrejats i suspenen per quansevol cosa. Però s'espera una mínima educació. I això que avui no està la examinadora borde. ¡'0016¡'


I acabo repetint la frasse del principi:
Quina putada... ja no hem deixen fer més el circuit. 8-) ... per qué he aprovat. Al septembre dia 1 circulació. Si no atropello ningú, ja tindré carnet i començaré a buscar canvi de moto amb paciència (no hi ha pasta)
Viaja, baila y disfruta todo lo que te gusta, pero por favor no jodas a nadie, empezando por ti mismo.
Jaqueton
AMICUS MG
AMICUS MG
Entrades:15496
Membre des de:dj., 25 març 2010, 03:35
Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
Ubicació:Santa Maria de Palautordera
Contacta:

Re: Carnet A2

Entrada Autor: Jaqueton » dv., 29 jul. 2011, 19:56

Ole!!! Felicitats!!! Je, je, je...

Ets una mica Kabronian... fins i tot per a donar bones noticies, eh?

Enhorabona!!!

Al setembre... enllestir la feina, i a per la burra!!!

Quina llàstima que no ens veurem aquest diumenge per a celebrar-ho.... Però el 14, als Miguelitos... podrem remullar a gust aquesta segona tercera part del carnet!!!! Je, je, je...

Una abraçada gegant!!!!

Imatge
K-RloteS
ADDICTE
ADDICTE
Entrades:1536
Membre des de:dj., 03 juny 2010, 00:54
Montura:Kawasaki Eliminator 125
Ubicació:Castellbisbal (Barcelona)

Re: Carnet A2

Entrada Autor: K-RloteS » ds., 30 jul. 2011, 14:23

Mis más sinceras felicitaciones, Canadian... ya se puede decir que ya es tuyo..!!

¡¡¡¡..... FELICIDADEEEES TIIIOOOO.....!!!! ¡'0098¡'


¡'0051¡' ¡'0051¡' ¡'0051¡' ¡'0051¡' ¡'0054¡'
Imatge
Anna
AMICUS MG
AMICUS MG
Entrades:2535
Membre des de:dj., 25 març 2010, 17:41
Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
Ubicació:Santa Maria de Palautordera

Re: Carnet A2

Entrada Autor: Anna » dg., 31 jul. 2011, 18:22

FELICITATS! ¡'0048¡' ¡'0048¡' ¡'0048¡'
ImatgeImatge
pepe
ADDICTE
ADDICTE
Entrades:1502
Membre des de:dt., 10 ago. 2010, 17:43
Montura:Kawasaki vn 900 classic

Re: Carnet A2

Entrada Autor: pepe » dg., 31 jul. 2011, 21:43

FELICIDADES CANADIAN......ya lo tienes chupao.....


Saludos....
TITO
LLEGENDA
LLEGENDA
Entrades:2303
Membre des de:dj., 25 març 2010, 18:51
Montura:**totina**Volusia VL800
Ubicació:Sitges

Re: Carnet A2

Entrada Autor: TITO » dl., 01 ago. 2011, 00:25

Enhorabuena Kabronian!!!!....es que seguro le has dicho que eres sargento de armas....Jjejeje!!
Quien lucha puede perder. Quien no lucha, ya perdió...
Canadian
AMICUS
AMICUS
Entrades:365
Membre des de:dg., 24 oct. 2010, 17:56
Montura:Triumph America
Ubicació:Torrelles del Llobregat

Re: Carnet A2

Entrada Autor: Canadian » dv., 02 set. 2011, 14:21

Atención al motivo por el que me han suspendido circulación: por hacer dos STOP demasiado estrictos.

Es decir, frenar justo en la línea de STOP y no medio metro después para tener mejor visibilidad.

¡¡¡Suspendido por aplicar el código de circulación a rajatabla!!!

Lo curioso será si viernes que viene me suspenden por lo contrario... ¡'0015
Viaja, baila y disfruta todo lo que te gusta, pero por favor no jodas a nadie, empezando por ti mismo.
Respon

Torna a “LEGISLACIÓ, NOTÍCIES, I AVISOS”