Tram mortal a la C15

Respon
Jaqueton
AMICUS MG
AMICUS MG
Entrades:15496
Membre des de:dj., 25 març 2010, 03:35
Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
Ubicació:Santa Maria de Palautordera
Contacta:

Tram mortal a la C15

Entrada Autor: Jaqueton » dc., 11 jul. 2012, 10:53

Hoy he recibido éste e-mail... y lo cuelgo aquí para que todo aquél que quiera pueda copiarlo y reenviarlo.
Así como leer la carta, y si lo estima oportuno... firmarla.




Hola:

Dues coses:

1. Si aneu de Vilanova a Vilafranca per la nova C-15, compte!. En el tram del km. 14 es produeix confusió quan passa d'autovia, amb dos carrils per cada sentit, a carretera normal de dos sentits. Aquesta confusió pot ser mortal, ja que la gent creu que encara té dos carrils i es posen contradirecció.

De fet, ja hi ha hagut 5 morts en un mes. No en volem ni un mes.

Ens estem mobilitzant perquè les autoritats hi facin alguna cosa i resolguin la confusió de forma urgent.

Per això, la segona cosa és:

2. Hem fet una carta que enviem als mitjans i utilitzem per tenir força per intentar canviar alguna cosa. La podeu llegir al link https://docs.google.com/open?id=0B2DkEu ... WN4TEZLcEE i us podeu adherir a les signatures escrivint a l'email que s'hi indica.

Compte! i moltes gràcies,

Josep Mª

Ah! Si voleu fer extensiva aquesta informació als vostres contactes, endavant!

Imatge
Canadian
AMICUS
AMICUS
Entrades:365
Membre des de:dg., 24 oct. 2010, 17:56
Montura:Triumph America
Ubicació:Torrelles del Llobregat

Re: Tram mortal a la C15

Entrada Autor: Canadian » dc., 11 jul. 2012, 18:49

Solo he pasado dos veces por esa carretera... y flipé con ese cambio.

Id con cuidadito. Vuestras motos tienen recambio (difícil con esta crisis, lo sé), pero vosotros NO.
Viaja, baila y disfruta todo lo que te gusta, pero por favor no jodas a nadie, empezando por ti mismo.
Avatar de l’usuari
Heavy
AFICIONAT
AFICIONAT
Entrades:160
Membre des de:dg., 22 jul. 2012, 11:16
Montura:Suzuki Intruder 125 LC
Ubicació:Els Monjos, o sea El Tibet

Re: Tram mortal a la C15

Entrada Autor: Heavy » dt., 31 jul. 2012, 20:21

Bueno parece que la respuesta no se ha echo esperar demasiado tiempo, y ya esta en marcha la reforma de señalizacion en el tramo de la C-15 o por lo menos eso dicen, os pongo un enlace para el que quiera leer la noticia.
http://lafura.cat/noticies/comenca-seny ... anqui-c-15
Yo personalmente, pase el lunes dia 30/07 por casualidad dando una vuelta con la "SUZSI" o sea con la "amotico" y creo que algo diferente esta, mas pintura y por lo menos pa los despistaos esperemos que se vea mejor lo que es un carril y otro, bueno era un aporte a estas noticias tan duras que hemos tenido en esta inuguracion de carrterea nueva.
Imatge

Si los que hablan mal de mi supieran lo que yo pienso de ellos.... ¡¡Hablarian peor !!
Jaqueton
AMICUS MG
AMICUS MG
Entrades:15496
Membre des de:dj., 25 març 2010, 03:35
Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
Ubicació:Santa Maria de Palautordera
Contacta:

Re: Tram mortal a la C15

Entrada Autor: Jaqueton » dt., 31 jul. 2012, 20:30

Muchas gracias por el aporte, company...!! ;)

Imatge
Respon

Torna a “LEGISLACIÓ, NOTÍCIES, I AVISOS”