Almuerzo de consolación en SANT MIQUEL DE BALENYÀ.
Després deixar per al mateix matí de la sortida, la decisió de fer-la o no, degut a les fatals prediccions meteorològiques... el matí del passat dia dotze d’octubre vam decidir no arriscar-nos, i deixar per a un altre dia la ruta fins a Cap de Creus.
Ens vam trobar –en Jaume, en Txetxu, i jo- al restaurant Típica cuina catalana. On vam descobrir que l’horari del local començava a les vuit... i per tant, era totalment inviable fer el cafetó allí. I per tant... vam tirar cap a Fogars de la Selva, on vam fer-lo tranquil•lament al restaurant mal anomenat “de les sogres”.
Un cop pres el cafetorro de torn, i el croissant de xocolata... vam tornar a pujar a les burres posant rumb al Montseny. Ja que l’esmorzar vam decidir fer-lo a Els Angelets de Sobrevia... i per a arribar-hi, una molt bona ruta era pujar cap a Arbúcies... tirar cap a Viladrau, i fent cap a Seva... creuar, posar rumb a Tona, i arribar a Sant Miquel de Balenyà.
On tenim aquest restaurant... que ens enamora...!!
Com és ja costum... en Txetxu i jo li vam fer la pell a un parell de galtones fetes a la brasa amb salsa ximixurri, mentre en Jaume devorava una botifarra kilomètrica amb mongetes.
La veritat... un esmorzar de luxe...!!
Un esmorzar per a repetir –si pot ser- fent un ple amb la colla...
D’allí ja ens vam acomiadar... doncs el nostre Capi volia arribar-se fins al camió per a fer-li quelcom.
Així que vam enfilar la C17 cap avall... separant-nos a Granollers.
En Jaume va tirar cap a Mataró per la C60... mentre jo feia cap a casa per la C35, i en Txetxu tirava cap al camió per la C17, i empalmant després l’AP7.
I així, finalment, tots tres vam arribar a casa sense mullar-nos... i després d’haver passat una matí fantàstic, esmorzant a un lloc que com he dit... enamora...!!
Oh, yeah...!!
NaCluT!!!
... ... ... ... ... ... ...
Después dejar para la misma mañana de la salida, la decisión de hacerla o no, debido a las fatales predicciones meteorológicas... la mañana del pasado día doce de octubre decidimos no arriesgarnos, y dejar para otro día la ruta hasta Cap de Creus.
Nos encontramos –Jaume, Txetxu, y yo- en el restaurante Típica cuina catalana. Donde descubrimos que el horario del local empezaba a las ocho... y por tanto, era totalmente inviable hacer el cafelillo allí. Así pues... tiramos para Fogars de la Selva, donde lo tomamos tranquilamente en el restaurante mal llamado “de las suegras”.
Una vez tomado el cafetorro de turno, y el cruasán de chocolate... volvimos a subirnos en las burras, poniendo rumbo al Montseny. Puesto que el almuerzo decidimos hacerlo en Els Angelets de Sobrevia... y para llegar, una muy buena ruta era subir hacia Arbúcies... tirar para Viladrau, poniendo rumbo a Seva... cruzarla, y a medio camino de Tona, llegar a Sant Miquel de Balenyà.
Donde tenemos este restaurante... que nos enamora...!!
Cómo es ya costumbre... Txetxu y yo le hicimos la piel a un par de carrilleras hechas a la brasa con salsa chimichurri, mientras Jaume devoraba una butifarra kilomètrica con judías.
La verdad... un almuerzo de lujo...!!
Un almuerzo para repetir –si puede ser- haciendo un pleno con el grupo...
De allí ya nos despedimos... pues nuestro Capi quería llegarse hasta el camión para hacerle algo.
Así que ensartamos la C17 hacia abajo... separándonos en Granollers.
Jaume echó hacia Mataró por la C60... mientras yo lo hacía para casa por la C35, y Txetxu echaba hacia el camión por la C17, empalmando después la AP7.
Y así, finalmente, los tres llegamos a casa sin mojarnos... después de haber pasado una mañana fantástica, almorzando en un lugar que cómo he dicho... enamora...!!
Oh, yeah...!!
NaCluT!!!