El amigo Rafa, de Mussols MG me ha mandado esta invitación, la dejo aqui por si a alguno de vosotros le apetece ir, la cosa pinta muy chula, nosotros no podremos pk el Mister curra pero he pensado que os podria gustar:
DISSABTE 6 d´Agost de 2011.
1ª Sardinada Motera Pinedes de l´Armengol.
A les 9 del matí, apropat i exposa la teva moto a la zona esportiva de Pinedes.
Per 3€, SARDINADA + SANGRIA per als inscrits.
Bon ambient, música, servei de bar i podràs gaudir de les curvetes i paissatges d´accés a Pinedes de l´Armengol.
Us hi esperem.
Organitza: Veins de Les Pinedes de l´Armengol.
Col.labora: A.M.C.A.M.- Motogrup Els Mussols
Sábado, 6 de agosto'11. 1ª Sardinada Motera PINEDES DE L'AR.
Regles del fòrum
Els fils que apareixen tancats en aquest fòrum, corresponen a sortides a les quals -per alguna raó- AMICUS no va poder acudir... a pesar que es proposés com a sortida.
Els fils que apareixen tancats en aquest fòrum, corresponen a sortides a les quals -per alguna raó- AMICUS no va poder acudir... a pesar que es proposés com a sortida.
-
- AMICUS MG
- Entrades:15496
- Membre des de:dj., 25 març 2010, 03:35
- Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
- Ubicació:Santa Maria de Palautordera
- Contacta:
Re: DISSABTE 6 d´Agost de 2011. 1ª Sardinada Motera
Pues sí que es una verdadea lástima... ¡' Porque pintar, pinta de putísima madre...!!
NaClu2!!!
NaClu2!!!
JOLIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!
Vale vale!!!!!! jejejejjee Yo que les explique a los de la urbanización de Pinedes que vendrian unos malotes del GARRAF jejejeje En fin...
¡'
Vale vale!!!!!! jejejejjee Yo que les explique a los de la urbanización de Pinedes que vendrian unos malotes del GARRAF jejejeje En fin...
¡'
-
- AMICUS MG
- Entrades:15496
- Membre des de:dj., 25 març 2010, 03:35
- Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
- Ubicació:Santa Maria de Palautordera
- Contacta:
Hombre Rafa!!! Je, je, je...
Pues sí, tiu... és una puta llàstima, però treballo més d'hora aquest día... i em va massa just.
Però vaja, sempre pot ser que algun d'aquests companys simpaticorros que tenim per ací, s'animin i hi vagin a fotre's fins al cul de sardinetes!
Que això si que em dol, eh? Perque mira que m'agraden a mi les sardines!!!
En fi... un altre any serà...
Espero amb candeletes la VII MMM...!!! Que ja la tenim aquí...!!! ¡'
NaClu2!!!
Pues sí, tiu... és una puta llàstima, però treballo més d'hora aquest día... i em va massa just.
Però vaja, sempre pot ser que algun d'aquests companys simpaticorros que tenim per ací, s'animin i hi vagin a fotre's fins al cul de sardinetes!
Que això si que em dol, eh? Perque mira que m'agraden a mi les sardines!!!
En fi... un altre any serà...
Espero amb candeletes la VII MMM...!!! Que ja la tenim aquí...!!! ¡'
NaClu2!!!