EUROPEAN BALLON FESTIVAL
Regles del fòrum
Els fils que apareixen tancats en aquest fòrum, corresponen a sortides a les quals -per alguna raó- AMICUS no va poder acudir... a pesar que es proposés com a sortida.
Els fils que apareixen tancats en aquest fòrum, corresponen a sortides a les quals -per alguna raó- AMICUS no va poder acudir... a pesar que es proposés com a sortida.
EUROPEAN BALLON FESTIVAL
nO SE SI AIXÒ VA AQUI PERÒ NO SABIA ON POSAR-HO.
Son les 8 del matí i el cel d'Igualada es ple de globus. És un espectacle marevellós. Fan vols cada dia a les 7,30 del matí i a les 8 del vespre si algú en té ganes i disposició val la pena. Dissabte vespre es la festa final.
Son les 8 del matí i el cel d'Igualada es ple de globus. És un espectacle marevellós. Fan vols cada dia a les 7,30 del matí i a les 8 del vespre si algú en té ganes i disposició val la pena. Dissabte vespre es la festa final.
Montse l’ha editat per darrera vegada el dia: dv., 08 jul. 2011, 11:34, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- AMICUS MG
- Entrades:15496
- Membre des de:dj., 25 març 2010, 03:35
- Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
- Ubicació:Santa Maria de Palautordera
- Contacta:
Re: EUROPEAN BALLON FESTIVAL
Ostres... doncs no sé com ho tindrem per a pujar a veure-ho... Però a poc que pogueu, foteu-ne quatre fotos, que així podrem admirar-ho tots des d'aquí...!
P.D. El lloc és correcte. És una proposta, oi...?
Una altra cosa és que es converteixi en una sortida d'AMICUS, i anem tots de ruta... Però per proposar, que n quedi!
I a més, com t'he dit... A poc que pugui, m'agradaría fer-li un cop d'ull... Però em temo que aquesta setmana ho tinc un pèl pelut...
P.D. El lloc és correcte. És una proposta, oi...?
Una altra cosa és que es converteixi en una sortida d'AMICUS, i anem tots de ruta... Però per proposar, que n quedi!
I a més, com t'he dit... A poc que pugui, m'agradaría fer-li un cop d'ull... Però em temo que aquesta setmana ho tinc un pèl pelut...
-
- ADDICTE
- Entrades:1536
- Membre des de:dj., 03 juny 2010, 00:54
- Montura:Kawasaki Eliminator 125
- Ubicació:Castellbisbal (Barcelona)
Que manera de ponerme los dientes largooooossssss.......!!!!!
¡' ... que estoy malito y no puedo conducir..!! ¡'
..bueno... a ver como avanza esto...
eso si.. si no pudiera ir espero ver fotos... fotos.. muchas fotossssss..!! ...jejejeee...
Saludos compis..!! ¡'
¡' ... que estoy malito y no puedo conducir..!! ¡'
..bueno... a ver como avanza esto...
eso si.. si no pudiera ir espero ver fotos... fotos.. muchas fotossssss..!! ...jejejeee...
Saludos compis..!! ¡'
Doncs be aquest matí a les 7,30 he sortit tota contenta amb la càmera a punt per fer fotos de l'esdeveniment dels globus per fer fotos per compartir amb vosaltres.
Però en engegar la càmera m'he adonat que la bateria havia quedat a casa. Però no patiu he complert la meva missio EL MÒVIL!!! I AQUÍ TENIU ELS RESULTATS
https://picasaweb.google.com/1034281782 ... Globus2011
Però en engegar la càmera m'he adonat que la bateria havia quedat a casa. Però no patiu he complert la meva missio EL MÒVIL!!! I AQUÍ TENIU ELS RESULTATS
https://picasaweb.google.com/1034281782 ... Globus2011
-
- AMICUS MG
- Entrades:15496
- Membre des de:dj., 25 març 2010, 03:35
- Contacta:
Moltes gràcies per les fotos...!! Son una passada...!!!
Ara sembla que des de fa un parell d'anys, pujem poquet a les terres de Lleida. Pero abans, quan pujavem més sovint... moltes vegades ens trobávem aquest tipus d'espectacle tot passant per Òdena i Igualada.
Si mal no recordo... aquests globus s'enlairaven des d'una esplanada que hi ha a l'altra banda de l'avinguda del Canaletes, però més avall, oi?
A veure si recuperem les sortides per La Terra Ferma... que ja ens toca...! Je, je, je... I de pas, -de tant en tant- ens trobarem espectacles com aquest...
Moltes gràcies per compartir-les...!!!
NaClu2!!!
Ara sembla que des de fa un parell d'anys, pujem poquet a les terres de Lleida. Pero abans, quan pujavem més sovint... moltes vegades ens trobávem aquest tipus d'espectacle tot passant per Òdena i Igualada.
Si mal no recordo... aquests globus s'enlairaven des d'una esplanada que hi ha a l'altra banda de l'avinguda del Canaletes, però més avall, oi?
A veure si recuperem les sortides per La Terra Ferma... que ja ens toca...! Je, je, je... I de pas, -de tant en tant- ens trobarem espectacles com aquest...
Moltes gràcies per compartir-les...!!!
NaClu2!!!
-
- AMICUS MG
- Entrades:2535
- Membre des de:dj., 25 març 2010, 17:41
Quina chulada!!! ¡'
-
- ADDICTE
- Entrades:1536
- Membre des de:dj., 03 juny 2010, 00:54
- Montura:Kawasaki Eliminator 125
- Ubicació:Castellbisbal (Barcelona)
Muy guapas las fotos...!! ¡'
Gracias Montse por compartirlas... y otro día no te preocupes por no poder utilizar la cámara, porque con el móvil te han quedado unas fotos "koyonudas"
¡'
Gracias Montse por compartirlas... y otro día no te preocupes por no poder utilizar la cámara, porque con el móvil te han quedado unas fotos "koyonudas"
¡'
-
- AMICUS MG
- Entrades:2063
- Membre des de:dv., 18 feb. 2011, 08:36
- Montura:Harley Davidson Sportster XL 883 C
Muy guapas las fotos , la verdad es un espectaculo muy guapo de ver.
Gracias por las fotos Montse
Gracias por las fotos Montse
M'alegro de que os haya gustado, para mi es un placer poder compartir esa experiencia aunque sea través de fotos. ¡' ¡' ¡'
-
- LLEGENDA
- Entrades:2303
- Membre des de:dj., 25 març 2010, 18:51
- Montura:**totina**Volusia VL800
- Ubicació:Sitges
Muy buenas fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quien lucha puede perder. Quien no lucha, ya perdió...