Deixo aquí aquesta proposta -realment- personal... ja que el proper dia 16, i al costat de casa, hi haurà una exposició de vehicles clàssics que si no passa res... aniré a veure.
Aquella nit tenim el sopar del barri... i ens recollirem tard. Però ho poso per si algú s'hi anima i fotem cap plegats... je, je, je...
De moment no poso ni horaris, ni punts, ja que -com dic- en principi hi aniré sol...
NaCluT!!!
Diumenge, 16 de juliol'17. Vehicles clàssics a SANT CELONI.
Regles del fòrum
Els fils que apareixen tancats en aquest fòrum, corresponen a sortides a les quals -per alguna raó- AMICUS no va poder acudir... a pesar que es proposés com a sortida.
Els fils que apareixen tancats en aquest fòrum, corresponen a sortides a les quals -per alguna raó- AMICUS no va poder acudir... a pesar que es proposés com a sortida.
-
- INICIAT
- Entrades:139
- Membre des de:dc., 16 març 2016, 12:20
- Montura:Intruder 800 vz
- Ubicació:mataro
Re: Diumenge, 16 de juliol'17. Vehicles clàssics a SANT CELO
Me a punto ya que han poques sortides aquest mes i depèn quina hora sortim miraré de anar amb la montse
¡'0019
¡'0019
-
- AMICUS MG
- Entrades:15496
- Membre des de:dj., 25 març 2010, 03:35
- Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
- Ubicació:Santa Maria de Palautordera
- Contacta:
Re: Diumenge, 16 de juliol'17. Vehicles clàssics a SANT CELO
Ok, company... Doncs estem en contacte, i durant la setmana parlem.
Jo la veritat... passo de la "benedicció". A mi em mou l'esmorzar i els clàssics...
NaCluT!!!
Jo la veritat... passo de la "benedicció". A mi em mou l'esmorzar i els clàssics...
NaCluT!!!