Bones a tothom del foro d'Amicus,
Em presento en aquest fòrum, em dic Jaume Tor i sóc de Vilanova i la Geltrú, i aquí estic per a qualsevol cosa que necessiteu de mi.
És un plaer pertenèixer al grup de moteros Amicus (ja sabeu, quan volgueu fer alguna sortideta amb les burres, només m'heu de fer un toque i allí estaré).
Una abaraçada molt forta a les dones i unes cervecetes per als homes.
PD. Ah, s'em oblidava! Si hi ha algún voluntari que em vulgui fer la burra neta amb una bona gamusa, truqueu-me per telèfon! Una abraçada a tothom.
Me presento
Regles del fòrum
Si ets nou per aquí... no ho dubtis, presenta't. Digues-nos d'on ets... Quina muntura portes... Aquest pot ser el principi d'una gran amistat...!!
Si ets nou per aquí... no ho dubtis, presenta't. Digues-nos d'on ets... Quina muntura portes... Aquest pot ser el principi d'una gran amistat...!!
-
- AMICUS MG
- Entrades:15496
- Membre des de:dj., 25 març 2010, 03:35
- Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
- Ubicació:Santa Maria de Palautordera
- Contacta:
Re: Me presento
Salut i benvingut company...!!!
Passa... i ja saps, ruta... cerveseta i riure...!!
M'alegro de veure't per aquí...!! Ja tocava la presentació...!!
Ja veuràs... per aquí compartim estones... recordem sortides i -molt important- preparem les properes...!!!
NaCluT!!!
Passa... i ja saps, ruta... cerveseta i riure...!!
M'alegro de veure't per aquí...!! Ja tocava la presentació...!!
Ja veuràs... per aquí compartim estones... recordem sortides i -molt important- preparem les properes...!!!
NaCluT!!!
Benvinguuuuuttt Jaume.
Yo me pillo un cafe frio ( con hielo )
Yo me pillo un cafe frio ( con hielo )
-
- AMICUS MG
- Entrades:2535
- Membre des de:dj., 25 març 2010, 17:41
- Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
- Ubicació:Santa Maria de Palautordera
Hola Jaume, Benvingut !
-
- PARTICIPANT
- Entrades:296
- Membre des de:dt., 06 jul. 2010, 12:40
- Ubicació:Montañas de Cunit
Bienvenido a esta casa de buena gente. ¿¿ Limpiar la moto ?? Que cachondo el company...
Bienvenido al foro Jaume....
Por aqui podras ver todo lo relacionado con nosotros y apuntarte a las salidas....
Un abrazo....
Por aqui podras ver todo lo relacionado con nosotros y apuntarte a las salidas....
Un abrazo....