Holi!
Regles del fòrum
Si ets nou per aquí... no ho dubtis, presenta't. Digues-nos d'on ets... Quina muntura portes... Aquest pot ser el principi d'una gran amistat...!!
Si ets nou per aquí... no ho dubtis, presenta't. Digues-nos d'on ets... Quina muntura portes... Aquest pot ser el principi d'una gran amistat...!!
Holi!
Doncs la Sra. de 883 ja és al foro!
Crec que ja ens coneixem prou, però si teniu alguna pregunta o dubte existencial, aquest és el lloc i el moment. Per trencar el gel, #funfact nº1: no m'agrada la cervesa
Crec que ja ens coneixem prou, però si teniu alguna pregunta o dubte existencial, aquest és el lloc i el moment. Per trencar el gel, #funfact nº1: no m'agrada la cervesa
-
- AMICUS MG
- Entrades:2535
- Membre des de:dj., 25 març 2010, 17:41
- Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
- Ubicació:Santa Maria de Palautordera
Re: Holi!
Hola wapi... Benvinguda.
A mi tampoc m´agrada la cervesa, però si hi ha algo que no m´agradi gens ni mica, és la coca cola, i, si és light o zero, no puc ni veure-la,
I love Trinaranjus de limón, Tónica o Nestea.
Superad esto !
A mi tampoc m´agrada la cervesa, però si hi ha algo que no m´agradi gens ni mica, és la coca cola, i, si és light o zero, no puc ni veure-la,
I love Trinaranjus de limón, Tónica o Nestea.
Superad esto !
mmm... no sé si ens entendrem, eh, si ets anti coca cola... ;P
Y tu quien eres? Aaaaahhhh siiiii la de la cocacola jajajajajaja
Bienvenida por aqui
Bienvenida por aqui
-
- AMICUS MG
- Entrades:15496
- Membre des de:dj., 25 març 2010, 03:35
- Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
- Ubicació:Santa Maria de Palautordera
- Contacta:
Ep!!! Benvinguda, guapisima...!!!
Ara si que entres amb molt bon peu al fòrum...!! Si senyor!!!
Ara... a gaudir dels records de les sortides, a organitzar-ne de noves, i a compartir tot alló que et faci gràcia...!!!
I si tens qualsevol afició que vulguis compartir/divulgar/publicitar... no dubtis en fer-m'ho saber!! Que t'obro una secció especialment per a tu...!!!
NaCluT!!!
Ara si que entres amb molt bon peu al fòrum...!! Si senyor!!!
Ara... a gaudir dels records de les sortides, a organitzar-ne de noves, i a compartir tot alló que et faci gràcia...!!!
I si tens qualsevol afició que vulguis compartir/divulgar/publicitar... no dubtis en fer-m'ho saber!! Que t'obro una secció especialment per a tu...!!!
NaCluT!!!