Ejem, ejem ho... hola peña!!!

Pipeta
PARTICIPANT
PARTICIPANT
Entrades:324
Membre des de:dv., 26 març 2010, 13:21

Re: Ejem, ejem ho... hola peña!!!

Entrada Autor: Pipeta » dc., 01 feb. 2012, 13:53

Hombre la mitja taronja del company!!! Jajajajajaja encara no ens coneixem en persona nosaltres eh??? Jajajajaja i em de ficar remei amb això però a la de ja jejejejeje Tot be??? Sempre he pensat que tens el cel mes que guanyat convivint amb el tauró ¡'0049

Per aquí en aquest temps sempre fa molt de fred i boira, estic per instal•lar a la burra un gos pigall ¡'0009

Una forta abraçada,
Imatge
Anna
AMICUS MG
AMICUS MG
Entrades:2535
Membre des de:dj., 25 març 2010, 17:41
Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
Ubicació:Santa Maria de Palautordera

Re: Ejem, ejem ho... hola peña!!!

Entrada Autor: Anna » dc., 01 feb. 2012, 14:24

Pipeta ha escrit:Hombre la mitja taronja del company!!! Jajajajajaja encara no ens coneixem en persona nosaltres eh??? Jajajajaja i em de ficar remei amb això però a la de ja jejejejeje Tot be??? Sempre he pensat que tens el cel mes que guanyat convivint amb el tauró ¡'0049
,
Ni t´ho imagines uff ¡'0049

A viam si baixeu el dia 26, ja veuràs com per aqui no fà tant de fred, i aixi podeu venir a l´aniversari del foro i del grup, ja veuràs que bé us ho passareu ! ¡'0106 ¡'0107
ImatgeImatge
Pipeta
PARTICIPANT
PARTICIPANT
Entrades:324
Membre des de:dv., 26 març 2010, 13:21

Re: Ejem, ejem ho... hola peña!!!

Entrada Autor: Pipeta » dc., 01 feb. 2012, 16:35

Jaqueton ha escrit:Primer de tot... la nostra Seu es troba a la Rambla de la Girada, 97. Vilafranca del Penedès.
I és una granjeta-panaderia anomenada "Monterrey".
Oido cocina!!! :P
Jaqueton ha escrit:Però si voleu -i podeu- vindre el pròxim dia 26 de febrer... serà molt especial! Doncs celebrarem el nostre segon aniversari...!! (Si mires a l'apartat de propostes, hi trobaràs el fil a on ho estem organitzant...)
Aquesta nit parlo amb Laura i et comento però no se com ho tindrem ja que amb el tema de les retallades de l´Artur m’estan putejant a la parenta que no vegis i es clar, de rebot pillo jo.
Jaqueton ha escrit:Ja t'havia trucat alguna vegada a la feina. Així que si encara ets al mateix lloc... demà al matí compta amb que et trucaré... ;)
Si xiquet si, encara soc al mateix lloc, cada dia mes mal vist ja que no m’agrada ensalivar culs com a altres però aquí estic, ja saps que avui per avui si no ets dels que llepen tota la clenxa sencera ho tens fotut però, de totes maneres si parles del mòbil aquet es particular i sempre el porto a sobre (no tinc fix a casa meva sols a casa la Laura).

Jaqueton ha escrit:Sí que és veritat que he rebut mails amb pps's... I disculpa que no hagi contestat. Però es que en rebo un fotimé! I clar, els llegeixo, miro, etc... i després els guardo.
El que jo deia, tens mes de Marieta que de Tauró jajajajajajaja ¡'0048
Jaqueton ha escrit:Ja veus que per aci hi ha gent molt maca...
Tret de l’Anna sols i veig un grapat de titoles lletges jo per aquí ¡'0049 ¡'0049 ¡'0049
Jaqueton ha escrit:P.D. Per cert!! Si t'agrada l'avatar d'en Tito, i en vols un de personalitzat... Només tens que dir-me quina paraula hi vols a sota, i en quins colors vols jugar.
Que jo te'l preparo en una estoneta... 8-)
Gracies company però ja li tinc, es el que faig anar a tota reu des de fa molt de temps, per això li deia que m’agradava, però de totes formes... moltissimes gracies xic!!!
eolia ha escrit: Ni t´ho imagines uff ¡'0049
¡'0047 ¡'0047 ¡'0047
eolia ha escrit:A viam si baixeu el dia 26
Veurem aviem que podem fer i os dic algo.

V´sssssss
Imatge
Jaqueton
AMICUS MG
AMICUS MG
Entrades:15496
Membre des de:dj., 25 març 2010, 03:35
Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
Ubicació:Santa Maria de Palautordera
Contacta:

Re: Ejem, ejem ho... hola peña!!!

Entrada Autor: Jaqueton » dc., 01 feb. 2012, 20:44

[color=#FFFF00]Pipeta[/color] ha escrit:Gracies company però ja li tinc, es el que faig anar a tota reu des de fa molt de temps, per això li deia que m’agradava, però de totes formes... moltissimes gracies xic!!!
Si home, ja ho sé que el tens... Jo al que em referia, és si volies que te'l personalitzés posant-li el nom a sota, i que surtin les lletres com vaig fer al seu... ;)


NaClu2!!!

Imatge
Hombre de Nieve
PARTICIPANT
PARTICIPANT
Entrades:296
Membre des de:dt., 06 jul. 2010, 12:40
Ubicació:Montañas de Cunit

Re: Ejem, ejem ho... hola peña!!!

Entrada Autor: Hombre de Nieve » dj., 02 feb. 2012, 22:20

Caray Pipeta se te acumula la faena.Justo el domingo pensé en ti, ya que estuvimos en Tamarite y creia que tal vez te perderias por allí a almorzar. Un abrazo y se bienvenido por aquí nuevamente.
Imatge
Pipeta
PARTICIPANT
PARTICIPANT
Entrades:324
Membre des de:dv., 26 març 2010, 13:21

Re: Ejem, ejem ho... hola peña!!!

Entrada Autor: Pipeta » dv., 03 feb. 2012, 10:01

Hombre de Nieve ha escrit:Caray Pipeta se te acumula la faena.Justo el domingo pensé en ti, ya que estuvimos en Tamarite y creia que tal vez te perderias por allí a almorzar. Un abrazo y se bienvenido por aquí nuevamente.

Jue!!! esa se me paso, al estar desconectado de los foros ni me enteré de que la realizaban sino sí que me habría acercado ya que a Iris le toco currar y yo estaba en casa con el crio.

V´sssssss
Imatge
Respon

Torna a “SALUTACIONS I FELICITACIONS...”