35500 km .... cata crack

Canadian
AMICUS
AMICUS
Entrades:365
Membre des de:dg., 24 oct. 2010, 17:56
Montura:Triumph America
Ubicació:Torrelles del Llobregat

35500 km .... cata crack

Entrada Autor: Canadian » dt., 03 jul. 2012, 12:21

Bones!

Pues ara que he creuat els 35500 km en moto (entre la Shadow i la Triumph) cata crack... primer accident una mica seriòs.

Bàsicament, el diumenge, que plovia, tornava a casa desde Sant Cugat per cambiar moto per cotxe quan al viaducte de Molins de Rei, ja arrivant a Sant Vicenç, vaig decidir frenar abans de lo normal per anar més segur... amb la mala pata que vaig frenar quan la roda de devant estava justament a sobre de les dos plaques metàl·liques d'expansió (per l'estiu, quan es dilata el pont pel calor). Potser fan 30 cm com a molt. O sia, que vaig apretar en el microsegon exacte per anarme'n al terra. (m'ho va comentar el del cotxe del darrere, que va parar, possar els warnings, ajudar-me a pujar a la moto e inclòs hem va seguir una estona amb el cotxe... o sia, que es va portar de puta mare)

No anava ràpid... potser 40... pero clar, començas a caure, frenes més fort amb e de darrera per intentar equilibrar, veus que t'en vas igual al terra i poses el peu dret al terra... amb la mala pata que la palanca de fre de peu cau a sobre del teu peu. Palanca totalment doblada. Els 20 minuts cap a casa, cama dreta tremolant al ritme que sents la sang bombejant al lloc del cop (no vaig sagnar... és com el cor... una sensació). Arribo, hem trec les botes, i no veig res... un petit puntet vermell al punt del cop. Només fa mal si doblo el peu...

fre de la moto:
Imatge

Agafo el cotxe, torno a Sant Cugat, després estic a Rubí unes hores, vaig al aeroport durant el diluvi, torno a casa... està inflat, però no fa masa mal. Com que estic fent TaiJitsu, decideixo que el dilluns anirè al metge per curar bé, suposo que és un esguinç.

Dilluns vaig al CAP per 'seguretat', per que curi bé el esguinç o lo que sia.... Com que potser m'han de fer radiografia, anem al de Sant Vicenç dels Horts, que te servei de això... per les retallades ens diuen que ens tornem a Torrelles (amb bones paraules). A Torrelles m'atenen, la doctora palpa el peu i hem va preguntant si fa mal. Jo dic "no, una mica, aqui més". Però normal. La doctora diu que per si de cas, com que podría haver-hi fissura del 5e metatarssià, vagi a fer-me unes plaques.

Anem al hospital de Sant Boi. Hem fan les plaques i ... 2 metatarsians (4 i 5) trencats! És veu que quan la doctora hem va apretar lo normal hauria estat plorar com una nena, però dec ser un cabrò insensible... O sia, que ara estic amb la pota sensera, fins sota el genoll, enguixada. Es veu que aquest ossos petits son així de cabrons.

Mala Pata:
Imatge

Així doncs, fins l'Agost, no hi ha moto (ni gaire res) per mi...

Salut, abraçadas, i aneu amb compte, amics!
Viaja, baila y disfruta todo lo que te gusta, pero por favor no jodas a nadie, empezando por ti mismo.
Anna
AMICUS MG
AMICUS MG
Entrades:2535
Membre des de:dj., 25 març 2010, 17:41
Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
Ubicació:Santa Maria de Palautordera

Re: 35500 km .... cata crack

Entrada Autor: Anna » dt., 03 jul. 2012, 12:44

Vaja, quin super sustu, em sap molt greu, akestes coses, afecten més del que sembla, quan naltres vam tenir l´accident, a mi se´m van curar abans les ferides, que el sustu en si. Espero que et posis bé aviat i que la moto torni a funcionar com si res.

PD: molt bonica l´escayola, en quan ens veiem, et posem la firmeta :D

Ara en serio: Cuida´t molt ¡'0050
ImatgeImatge
Jaqueton
AMICUS MG
AMICUS MG
Entrades:15496
Membre des de:dj., 25 març 2010, 03:35
Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
Ubicació:Santa Maria de Palautordera
Contacta:

Re: 35500 km .... cata crack

Entrada Autor: Jaqueton » dt., 03 jul. 2012, 18:58

Ostres company... ho sento moltíssim...!!!

Dintre de tot, i per lo que es veu a diari... n'has sortit bastant ben parat.

A veure si mirem de fotre't una visita!!


Una fortíssima abraçada!!!!

Cuida't molt... i recupera't ràpid...!!! ¡'0050

Imatge
CHOPPERS
ADDICTE
ADDICTE
Entrades:1562
Membre des de:dc., 16 feb. 2011, 19:36

Re: 35500 km .... cata crack

Entrada Autor: CHOPPERS » dt., 03 jul. 2012, 21:24

Ostras Canadian solo puedo desearte que te cures lo mejor y antes posible para asi poder rodar otra vez. ¡'0050
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
baron negro
HABITUAL
HABITUAL
Entrades:350
Membre des de:dt., 23 ago. 2011, 19:23
Montura:deauville700

Re: 35500 km .... cata crack

Entrada Autor: baron negro » dt., 03 jul. 2012, 22:34

Canadian lo siento mucho y espero que tengas una muy buena y pronta recuperacion,animo company
El que busca un amigo sin defectos se queda sin amigos.
Canadian
AMICUS
AMICUS
Entrades:365
Membre des de:dg., 24 oct. 2010, 17:56
Montura:Triumph America
Ubicació:Torrelles del Llobregat

Re: 35500 km .... cata crack

Entrada Autor: Canadian » dt., 03 jul. 2012, 23:01

Moltes gràcies a tots.

Quan volgueu, casa meva es casa vostre.
Viaja, baila y disfruta todo lo que te gusta, pero por favor no jodas a nadie, empezando por ti mismo.
Jaqueton
AMICUS MG
AMICUS MG
Entrades:15496
Membre des de:dj., 25 març 2010, 03:35
Montura:***Barretina*** Honda NT700 V ABS Deauville
Ubicació:Santa Maria de Palautordera
Contacta:

Re: 35500 km .... cata crack

Entrada Autor: Jaqueton » dt., 03 jul. 2012, 23:07

Ara mateix estic fent nits... però així que comenci tardes, ja parlarem... i a veure si un matí em puc escapar amb algun company a veure't i fotre't ànims... ;)

Cuida't molt amic meu...

Imatge
TITO
LLEGENDA
LLEGENDA
Entrades:2303
Membre des de:dj., 25 març 2010, 18:51
Montura:**totina**Volusia VL800
Ubicació:Sitges

Re: 35500 km .... cata crack

Entrada Autor: TITO » dc., 04 jul. 2012, 01:06

Lo siento mucho Canadian, espero que te recuperes pronto!!!
Quien lucha puede perder. Quien no lucha, ya perdió...
K-RloteS
ADDICTE
ADDICTE
Entrades:1536
Membre des de:dj., 03 juny 2010, 00:54
Montura:Kawasaki Eliminator 125
Ubicació:Castellbisbal (Barcelona)

Re: 35500 km .... cata crack

Entrada Autor: K-RloteS » dc., 04 jul. 2012, 07:42

Joéee..... que mala pata que has tenido, tio..!

Y además con el veranito encima... pero bueno, la salúd lo primero.

En fin, que me alegro de que no haya sido nada "grave", que con las caídas nunca se sabe.... y que tengas una buena y rápida recuperación.

Saludos compis..!! ¡'0062
Imatge
jordicamu600
AMICUS MG
AMICUS MG
Entrades:2063
Membre des de:dv., 18 feb. 2011, 08:36
Montura:Harley Davidson Sportster XL 883 C

Re: 35500 km .... cata crack

Entrada Autor: jordicamu600 » dc., 04 jul. 2012, 07:53

Ostras Canadian, desde luego hay que tener mala pata para frenar donde frenaste con tantos y tantos Kilometros asfaltados, pero bueno lo mas importante es que dentro de lo malo es que en un par de meses todo curado, ahora a practicar el Ajedrez, que tiempo tienes.
Y a recuperarse Prontito Campeon. Un abrazo nen ¡'0050 ¡'0050 ¡'0050
Imatge
Respon

Torna a “LEGISLACIÓ, NOTÍCIES, I AVISOS”